dijous, 1 de gener del 2009

En 2009...

Com dic tots els anys, no són propòsits, són coses que m'agradaria que passessin o que sé que passaran, i que, a priori, vull fer el que pugui perquè ocorrin. Ja, aleshores són propòsits, però no m'agrada dir-los així xDDD

En 2009...

- Acabaré el projecte fi de carrera.
- Abandonaré el meu treball perquè en trobaré un millor, sigui a Sevilla o un altre lloc. Espero que a una altra ciutat, Sevilla m'encanta, però me'n vull anar.
- De nou, millorar el meu alemany i el meu català. Si fos possible, no oblidar el meu llatí i continuar amb algun altre dels que m'interessen, que ja estic fart d'aprendre només llengües fàcils. (Bé, sé que si no entrés a Unilang no pensaria així, però què hi farem xDDD).
- Tornaré al gimnàs.
- Mantindré la línia (no diré que menjaré menys perquè això tant me fa, el que no vull és engruixar-me, per això dic allò del gimnàs).
- Em canviaré de companyia pel segur del meu cotxe. (Què poc transcendent, jajaja!).
- Reactivaré la meva vida social.
- Tornaré a veure els meus benvolguts amics internàutics, com ara na Almudena, en Fran, en Joel o n'Iván, per dir-ne alguns. Increïblement, encara que em quedin un parell per conéixer, crec que el meu top10 o així ja el conec, per això no tinc grans estrelles a conéixer com l'any passat.
- Viatjaré almenys un cop a algun lloc guai. Barcelona segur, que la trobo a faltar, i potser algun de més (Balears? Canàries? Potser no arribi ni a Chiclana).
- Veuré Eurovisió amb ganes i tornaré a ser fidel a la pre lituana.
- Votaré una vegada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada